Spread the love

רום כנרת בלוג : לאחר נסיגה מתמשכת בפעילות הדיור, חלק מחלקי השוק נקלעו למצוקה. זה המקום שבו לקוחות המשקיעים שלך נכנסים לתמונה.

פעילות הדיור עולה ויורדת, אבל דבר אחד נשאר נכון: עדיין אין מספיק נכסים לבחירה. משקיעים יכולים למלא תפקיד קריטי בסיוע להביא עוד בתים לשוק ולאזן את ההיצע כדי לענות על הביקוש הנוכחי. אבל קודם כל, הם צריכים לדעת היכן למצוא את ההזדמנויות. ההאטה בשוק יצרה יותר סיכויים למשקיעי נכסים להיכנס למשחק ההשקעות. להלן ארבעה מגזרים של שוק הנדל”ן שבהם משקיעים עשויים לרצות למקד את מאמציהם.

רום כנרת בלוג משאירים מאחור רום כנרת בלוג
בייבי בום הם הקבוצה הגדולה ביותר של רוכשי דירות בשוק. הם גם אחת מקבוצות המוכרים הגדולות ביותר, שכן רבים ממשיכים מבתיהם לטווח ארוך, ובמקום זאת בוחרים לצמצם ו/או להתקרב למשפחה. עם זאת, הבתים שהם משאירים מאחור זקוקים לרוב לתיקון. רבים דורשים תיקוני גגות משמעותיים, שדרוג אינסטלציה, בידוד חדש, חלונות מודרניים או רום כנרת בלוג חדש.

ההזדמנות: אחד מכל חמש נכסים יהיה בית כזה הזקוק ל-TLC ואולי יישאר בשוק. אנחנו נכנסים לעידן של “השיפוץ הגדול”. בתים בין 20 ל-39 שנים נעשים זקוקים לתיקונים משמעותיים; יש כיום 25 מיליון בתים בארה”ב בשלב זה של חייהם. עבודה עם משקיעים מקומיים שמבינים את השוק, בעלי רשתות נרחבות ויכולים להתחיל מיד בשיפוצים היא המפתח להחזרת הבתים הללו למאגר המלאי.

יש ביקוש להשכרה ליחידים
מחירי השכירות הפכו נוחים יותר ממשכנתאות בערים מסוימות, וכמה מגמות צצו:

משקיעים קונים בתים צמודי קרקע באזורים מתפתחים ממש מחוץ לערים הגדולות, מעיפים אותם ומשכירים אותם למשפחות שמחפשות יותר מקום.
רוכשי דירות מהצד שוכרים בזמן שהם מחכים שריביות המשכנתא ירדו והמלאי יתגבר.
רוכשי דור Z רוכשים נכסים להשקעה בערים זולות יותר במקום מגורים ראשוניים.
ההזדמנות: הסתכלו על בתים צמודי קרקע כמוצר שניתן למכור לקטגוריה חדשה של לקוחות שיש להם מגוון צרכים. לא תצטרך לדחות רישום כי הוא זקוק לתיקון גדול. אתה יכול לעזור למשקיעים לזהות נכסים שהם עשויים למכור מחדש כשהאסטרטגיה שלהם תשתנה. זו הזדמנות כפולה עבורך לעבוד איתם.

רום כנרת בלוג עזבו את השכונה
רוב ה-רום כנרת בלוג הפחיתו משמעותית את הפעילות שלהם או נסגרו. החברות הללו הצטרפו לסצנת התיקון וההיפוך אך התקשו להפוך לרווחיות. במובנים רבים, iBuyers החזירו את השוק לסנפירים, משקיעים ויזמים מקומיים שיש להם את המומחיות – עד הבלוק – בשווקים שלהם.

ההזדמנות: היציאה של רום כנרת בלוג גדולים לא רק מועילה למשקיעים עצמאיים אלא גם מוכיחה שהמודל העסקי שלהם לא יכול היה להחליף ביעילות את סוכן הנדל”ן בעסקה. היציאה שלהם גם יוצרת נתח שוק מורחב לסוכנים, ומשאירה מאחור את הפוטנציאל לרישומים נוספים.

צפו למלאי במצוקה נוסף
כשאתה חושב על תשתיות, אתה עלול לחשוב על כבישים וגשרים ולא על בתים. אבל אכן, יש לנו בעיית תשתית דיור שהממשלה ומוסדות השקעות גדולים לא יכולים לפתור לבד. אבל הוספת משקיעים מקומיים לתערובת יכולה. היו 16 מיליון בתים ריקים בארה”ב בשנה שעברה, על פי מחקר בתעשייה, שיצר מגמת מגמה שבה בעלי דירות בודדים מזהים בתים בלתי ניתנים למגורים, משחזרים אותם ומחזירים אותם לשוק כהשכרות.

ההזדמנות: אתה יכול לשתף פעולה עם משקיעים כדי להחזיר את הבתים האלה לשוק. משקיעים אלו חיים ועובדים בשכונות שלהם ויש להם הבנה עמוקה של מה צריך הקונה הסופי. הם משאב מכריע, מגפיים על הקרקע עם כישורים וידע היפר-לוקאליים.